søndag, januar 06, 2008

Ændringer i bloggens redaktionelle linie!

Nyt år - færdiggjort uddannelse.
Så er der behov for at være mere aktiv på blog-fronten. Det er min intention at bruge denne blog som personlig branding i det kommende år. Denne målsætning betyder at den politiske del af bloggen bliver nedtonet og istedet bliver det familieliv og livet efter biblioteksskolen som bliver det redaktionelle fokus.
Ændringerne i den redaktionelle linie bliver fulgt op af en ændring i den valgte tempplate for bloggen.

Det er mit håb, at ændringerne bliver fulgt op af der rent faktisk kommer reaktioner på mine skriverier.

1 kommentar:

Svend sagde ...

Hej Torben! I stedet for at komme i gang med arbejdet med min længe udsatte opgave, så vil jeg hellere skrive en kommentar ind på din blog.

TILLYKKE med din uddannelse og dit nye liv, som ikke-studerende. Dér til vil jeg også gerne nå en dag. Jeg har din blog inde på min "foretrukne"-liste, så her vil jeg besøge af og til. Det skal blive spændende at følge Vanløse-familiens liv og udvikling :o) Ændringen i den redaktionelle linie vil nok øge min interesse for bloggen. Har du lyst at vide lidt om mit familieliv, så har vi en 123hjemmeside, hvor du kan få adressen f.eks. via min skype-profil.

Alle de bedste ønsker til jer 4.
Mvh Svend