onsdag, januar 30, 2008

Status januar 2008

Januar blev måneden, som markerer afslutningen på et livsafsnit og begyndelsen på et andet livsafsnit.
I løbet af den forgangne måned, blev den sidste opgave afleveret og bedømt. Ikke noget fremragende output, men jeg fik et bevis. Faktisk lidt skuffet. Men i løbet af noget tid er det vel følelsen over at være færdig, som vinder over skuffelsen.

I januar fik jeg skrevet 2 ansøgninger på bibliotekarjob. Output: 2 samtaler og 1 job. Faktisk imponerende godt resultat.

Jeg har takket ja til et job på Avedøre Bibliotek på 3 måneder med 30 timer ugentligt. Det er rart at have februar fri og så begynde på et andet liv i marts. Jeg håber at et vikariat vil forøge mulighederne for at få et fast job siden hen. Men mine erfaringer med vikariater har tidligere været ok, man får prøvet noget af og samtidig kan man komme ind på nye jobmarkeder.

Fredagens dimission på Danmarks Biblioteksskole var ok, uden at være fantastisk. Det var rart at være i festtøjet og få sagt farvel med manér til dem man har talt mest med. Det var synd, at der ikke var flere af de undervisere vi har haft undervejs tilstede.

Bjørn, Pia og jeg fik efter seancen ud og festede lidt. Vi fik en bedre middag på Café Hekla på Christianshavn og en lille cafétur til sidst. Det var sjovt og godt at trefjerdedele af de nye db'ere fra hold 5 fik sluttet af stil.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.